1 auguatus tot 9 augustus - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu 1 auguatus tot 9 augustus - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

1 auguatus tot 9 augustus

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

15 Augustus 2007 | Ecuador, Riobamba

Tja, blijkbaar is iedereen mij hier aan het missen.
Ja, waar zat ik nu? Heel druk gehad met de foto's te bekijken en bewerken. Zoals je gezien hebt heb ik al wel wat foto's kunnen plaatsen en alles tegelijk gaat inderdaad niet.
We zijn toen naar Montecristi geweest en hebben daar wat artisanaat gekocht en ook wat panama hoeden. Panama komt niet van het land, maar van het soort gras dat de mensen hier gebruiken voor de hoeden. Sommige hoeden kan je heel dun opplooien en kan je daarna gewoon terug goed krijgen. Je hebt al hoeden van 8 dollar en hoeden van 700 dollar. Ik heb er 5 meegebracht en je kan al raden in welke prijscategorie. Ja iets dichter tegen de 8 dan tegen de 700 dollar.
We hebben toen in Manta geslapen. Mario had de raad gekregen van in een bepaald hotel te slapen, maar toen aangekomen stonden de wachters ons al op te wachten om onze valiezen te dragen. Dat was niet het idee van een hotel voor mij.
We zijn daar wel gaan eten, (westerse prijzen), maar daarna hebben we (alle ik) beslist van iets goedkoper te zoeken. Als je weet dat je in ecuador voor 20 dollar per man goed kan slapen is 45 per man wel wat veel. Achteraf beschouwd heb ik wel een beetje spijt dat we het niet gedaan hebben, omdat het wel een heel sjiek hotel was, maar ik vond het wel een beetje te veel van het goede. We zijn dan maar naar iets goedkoper gegaan. Eenvoudig maar goed.
Woensdag zijn we dan van manta naar Quito gegaan en daar terug bij de Ambassadeur van Canada gaan slapen.
Donderdag had Mario een vergadering in de Unief en in de namiddag zijn we terug in Riobamba aangekomen.
Vrijdag 3 augustus zijn we naar de feesten van Guamote geweest, maar dat vertel ik een volgende keer, omdat Mario hier op mij staat te wachten.
Maar nu kunnen jullie al een beetje voort he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Riobamba

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Recente Reisverslagen:

16 September 2007

Rommelmarkt

06 September 2007

laatste bericht

28 Augustus 2007

Terug thuis

17 Augustus 2007

14-16 augustus

17 Augustus 2007

3-4 augustus
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 25597

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: