14-16 augustus - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu 14-16 augustus - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

14-16 augustus

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

17 Augustus 2007 | Ecuador, Riobamba

Ondertussen is het heel rustig geweest. Ben echt aan het genieten van de rust en de vakantie. Gisterennamiddag ben ik met een taxichauffeur Riobamba gaan verkennen. Hij heeft mij de mooie plekjes laten zien. Mario was niet vergeten dat het in Belgie of beter gezegd in het antwerpse moederkesdag was.
Vandaag heb ik het ook heel rustig aan gedaan, omdat ik zeker wil uitgerust zijn als de school terug begint.
Vanavond was er een flamenco optreden in de universiteit van Mario. Het was wel heel mooi.
Morgenvroeg vertrekken we naar Quito en ga ik een hele dag zowat Quito verkennen terwijl mario een vergadering op de universiteit heeft.
Zaterdag komt Manuela af en gaan we haar afhalen.
-s avonds gaan we naar Cebadas bij Kelvi en zondag een fietstocht door de jungle.
Ik hou jullie op de hoogte.

• 17 Augustus 2007 - 07:30

Christ'l:

Hey,

Geniet nog van je vakantie. Het zal vlug genoeg 1 september zijn.
    Groetjes,
    Christ'l en familie

• 17 Augustus 2007 - 07:48

Johan De Pauw:

pas op voor de wilde dieren!

dank voor de verslagen, het woordje "school" kwam wel hard aan vandaag, alhoewel, ik zal blij zijn als het jong volk terug op klasbezinning zal komen in de abdij

ja, mario en zijn missie blijven boeien!

groetjes

Johan

• 17 Augustus 2007 - 17:45

Piet & Yolanda:

Waw, fietstochtje in de jungle!!
    Dat moet toch een belevenis zijn - wij gaan hier gewoon fietsen door het Pajottenland en dat is al heel wat!!
    Genieten maar..........
    Knuffel,