Rommelmarkt - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Rommelmarkt - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Rommelmarkt

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

16 September 2007 | België, Mechelen

Tja, mensen, ik heb toch een verkeerd beroep gekozen. Ik zou beter marktkramer geworden zijn. :-)
Ik ben nog maar drie weken thuis en heb op dit moment al meer dan 700 euro verkocht. Het is nog geen winst, maar zo kom ik steeds dichter bij de winst hé? Ik heb in totaal 2000 dolar opgedaan. Dus als ik dat bijeen heb, kan ik geld beginnen af te geven, wat ik zeker zo leuk vind als binnenhalen.
Voor de mensen die niet op de rommelmarkt geraakt zijn en toch geïntereseerde zijn in mijn artisanaat kan ik zeggen dat ze heel welkom zijn op vrijdag 28 september bij herman op zijn werk, van 20 tot 22 uur. Kom gerust binnen, ook al heb je niets nodig, kan je mijn foto's bekijken. Een selectie weliswaar ;-) De mensen die op dropping gaan hoeven niet speciaal de vrijdag te komen, ik ga alles laten staan tot zaterdagmorgend, zodat ook zij kunnen zien wat ik bijheb.
Verder kan ik zeggen dat:
* de gemeenschap van rushitamo al goed bezig is met het zilverbewerken, hun verslag kan je lezen op : http://ecassef.waarbenjij.nu.
* de jongeren van la farola met een echt circusschool gaan beginnen onder begeleiding van mario en dat ik daar ook ga sponsoren voor al wat ze nodig hebben.
* het laatste nieuws interesse heeft getoond in ons project en wij maandag of dinsdag in de krant staan met een foto.
* dat ik zoveel foto's heb genomen, dat ik gewoon geen tijd heb om ze allemaal te bezien ;-)
* maar dat het wel zeker en vast in orde komt. ;-)
*dat ik jullie op de hoogte hou van mijn verkoop.

• 17 September 2007 - 06:40

José: