3-4 augustus - Reisverslag uit Guamote, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu 3-4 augustus - Reisverslag uit Guamote, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

3-4 augustus

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

17 Augustus 2007 | Ecuador, Guamote

Blijkbaar was ik vergeten te vertellen wat ik allemaal in Guamote gedaan heb. Guamote is het dorpje waar Mario vrijwilligerswerk gedaan heeft, en waar hij een heel warme thuis heeft gehad.
We zijn daar heel warm ontvangen geweeest. Het waren dorpsfeesten en dat gaat samen met stierengevechten. Ondanks het feit dat ik goede foto-s heb vond ik het wel een beetje eng, en niet zo leuk om te zien. Vrijdag was het alleen de stieren een beetje ambeteren, maar zaterdag zijn er drie echte stierenvechters geweest die een stier hebben gedood. Gelukkiglijk was ik op dat moment niet aan het kijken, dus viel dat wel wat mee.
Zondag hebben we gewoon wat gerust.
De andere dagen van de week ben ik gewoon in Riobamba gebleven en wat met de jongeren van de circusschool opgetrokken.