zaterdag 21 juli tot donderdag 26 juli - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu zaterdag 21 juli tot donderdag 26 juli - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

zaterdag 21 juli tot donderdag 26 juli

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

27 Juli 2007 | Ecuador, Riobamba

Het is nu heel rustig, maar het is wel anders geweest. Zoals reeds vermeld, was het zaterdag Mario zijn verjaardag en ik was blij dat ik erbij kon zijn. Hoeveel volk er is geweest weet ik niet, maar ik schat tussen de 80 en 100 man. Het voordeel is dat hij heel groot woont en dat het echt geen probleem was om zoveel volk te ontvangen. Hij had al de zetels naar boven verhuisd zodat die niet beschadigd werden door de studenten, en dan konden de 'oudjes' rustig boven zitten. en ja ik zat daar ook bij.
Op een bepaald moment ztromde iedereen naar boven en begonnen ze met wascoo's zijn muren te beschilderen. Ik vroeg of het een Ecuatoriaanse gewoonte was en een Spanjaard zei mij dat het een gewoonte was van dit huis. grapje.
ik zit hier op Mario zijn werk en deze pc heeft de speciale tekens allemaal op een andere plaats staan, dus vind ik het dubbelpunt niet om een smile teken te maken.
Jayak was enorm goed. Iedereen heeft ervan genoten. Zelfs de buren zaten op het dak te kijken. Jayak heeft van 12 tot 1 gespeeld en daarna was er de taart.
Die was een geschenk van zijn collega's en was enorm groot. Die was ook heel lekker. Het was een mousse met ananas en dan nog chocolade op de bodem en zo. om echt van te smullen.
Zondag zijn we niet naar Guamote gegaan. de auto staat op de binnenplaats van de unief, maar ik heb er nog niet mee gereden. het is gewoon veel te druk op straat, maar 's zondags is het hier verlaten. Maar mario was zo moe dat we zondag gewoon een wandelingetje hebben gemaakt en verder niets.
Maandag heb ik een workshop fotobewerking gegeven.
Ik had heel veel studenten, maar voelde mij er niet zo goed bij. zo goed kan ik dat nu ook niet he? Er waren twee jonge mensen bij die grafische doen, dus die konden er ook heel veel van. maar ze beweren dat ze wel iets geleerd hebben.

Dinsdagavond zijn we gaan eten bij een Belgisch koppel. Inge en
Zonder het te weten had Inge Mario zijn lievelingsgerecht klaargemaakt. Lasagne. Die was heel lekker.

Gisteren woensdag heb ik een cursus schminken gegeven. Weer voor de jongeren van de circusschool. Die waren heel gemotiveerd, maar ook erg getalenteerd. Als je ziet wat die allemaal gemaakt hebben en dat voor hun eerste keer.

Vandaag is het ook een rustige dag.
Vanmorgen wat boodschappen gaan doen en vanmiddag bij Maria Fernanda gaan eten, die een winkelcentrum aan het bouwen is hier in Riobamba. Daar komt ook een bijhuis van Mario zijn bakkerij, dus zijn we gaan kijken hoe ze het het beste kunnen indelen. Het was wel leuk, dat ik zo ook mijn ideeen kon geven. Zo was het oorspronkelijk idee om het binnenplein volledig af te dekken, maar dankzij mijn inbreng gaan ze het in glas afdekken en niet helemaal, maar een stukje openlaten.
En wat we verder gaan doen weet ik niet. Ik rust hier gewoon wat uit, en zie wel wat ervan komt. Als je hier iets in gedachten hebt, kan het zijn dat het morgen gewoon niet doorgaat. Dus we zien wel.
De foto's zijn wel een probleem, ik dacht genoeg rui;te te hebben bij Telenet, maar nu blijkt dat niet te zijn. ik wilde een neieuw album bij fotopic maken, en direct betalen, maar ze aanvaarden mijn kaart niet terwijl die wel degelijk gedekt is. ik zie wel hoe ik dit kan regelen. dan zet ik het zeker hier op deze site. Tot de volgende keer.

  • 29 Juli 2007 - 10:02

    Anita En Co:

    hoi,
    we waren zelf even weg ,dus hebben we wat lectuur moeten inhalen. wil je Mario namens ons toch nog een gelukkige verjaardag wensen ?
    en wat je fotoshop-skills betreft,daar twijfelen we echt niet aan,hoor.
    hou het daar veilig en gezond. tot de volgende! en een hele dikke knuffel voor jou en Mario!
    Dimitri, Nicky, Pieter en Anita

  • 30 Juli 2007 - 11:24

    José En Ilse:

    Dag Ana-Carmen, Geniet van je tijd met Mario en denk nog niet aan school. Morgen verstuur ik de beloofde foto's. dikke knuffel van ons allebei.

    Ilse en José

  • 31 Juli 2007 - 12:02

    Nicole:

    Hallo Anacarmen,

    Zo te lezen gaat het je heel goed. Trouwens een proficiat voor Mario zijn verjaardag. Heb juist alle berichten gelezen. Ben van deze week pas aan het werk (terug van verlof). Je weet thuis kan ik mijn mails niet lezen, mijn computer is stuk, dus moet ik dat op't werk doen, tussen door. Ondertussen thuis is mijn dochter Jessica ook verhuist en is het heel stil thuis. Het is wel effe wennen vooral rekening houden met eten klaarmaken... Het gaat je goed en tot wederhoren.

    Groetjes Nicole, en Staf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Riobamba

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Recente Reisverslagen:

16 September 2007

Rommelmarkt

06 September 2007

laatste bericht

28 Augustus 2007

Terug thuis

17 Augustus 2007

14-16 augustus

17 Augustus 2007

3-4 augustus
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 25610

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: