Inleefreis met Ecassef - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Inleefreis met Ecassef - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Inleefreis met Ecassef

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

17 Juli 2007 | Ecuador, Otavalo

Zaterdag hadden wij gepland van voor twee dagen naar Otavalo te komen.
We zouden in de namiddag de bus nemen en zondag en maandag met tweetjes een toertje doen. Zondag alleen en vanaf maandag met de groep van ecassef.
Maar Ecuador zou Ecuador niet zijn als alles rimpelloos zou verlopen.
Mario had wat problemen met zijnen bakker en mocht hij het zinkend schip niet verlaten. Daarop heeft den baas van de bloemmolen een chauffeur ter beschikking gesteld en hebben wij gisteren een hele dag getoerd met een prive chauffeur.
Dit is wel heel raar hoor.
We zijn Thomas en Jasmien gaan bezoeken die ook met Ecassef aan een project bezig zijn. Thomas is bij ons beter bekend als 'de kiwi'. Het was heel leuk.
We zijn heel warm ontvangen door zijn gatsgezin en de zoon des huizes had voor ons heel lekker gekookt.
Daarna zijn we Frank en Isabelle gaan opzoeken, maar spijtig genoeg waren die voor enkele dagen weg. 's avonds wat (veel) houtwerkjes gekocht en ook nog wat kerststalletjes.
Heel mijn verblijf hier is in het kader van : wat kan ik kopen en gaan mijn 'klanten' dit mooi vinden. :-)
Vandaag is de buschauffeur mij komen halen en raar maar waar hij was drie minuten te vroeg.
We hebben een hele dag met die bus getoerd en het was eenhele ervaring.
Ik heb heel veel kettingskes gekocht. Genoeg voor een heel jaar. Ik heb ook nog een hele bestelling gemaakt, want diegenen die ik veel verkoop hadden ze niet in voorraad.
We zijn dan ook de school gan bezoeken en de kleutertjes.
Het is wel erg triestig te zien dat die dus echt niets hebben, maar toch proberen de kleuterleidsters de kinderen iets mee te geven. Zo hing er van alles aan de muur, onderandere al de geneeskundige kruiden, en zel leren de kleuters daarover, maar de juf zei dat het voor die kinderen niet nieuw is, dat ze dat thuis ook leren.
op dit moment ben ik al de foto s op cd aan het zetten. het wordt te laat en ook te koud (ik zit hier aan een open deur) om die op telenet te zetten. morgen doe ik dat wel. ik zal ook serieus moeten deleten, want ik denk dat ik zo een 2000 MB foto s heb. Morgen gaan we met de mensen van ecassef andere projecten bezoeken. ik hou jullie op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Otavalo

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Recente Reisverslagen:

16 September 2007

Rommelmarkt

06 September 2007

laatste bericht

28 Augustus 2007

Terug thuis

17 Augustus 2007

14-16 augustus

17 Augustus 2007

3-4 augustus
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 25616

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: