Gelukkige verjaardag Herman - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Gelukkige verjaardag Herman - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Gelukkige verjaardag Herman

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

11 Juli 2007 | Ecuador, Riobamba

Ja, vandaag is het in Belgiê de vlaamse feestdag met een feestvarken bij ons thuis.
De jetlag zit nog altijd in mijn lichaam.
om 4 uur word ik wakker en dan is het moeilijk om terug in slaap te vallen. ik hoop dat dit er stilletjes aan uit zal gaan.
Vanmorgen om 8 uur stipt (zelfs 2 minuten te vroeg) stond de chauffeur van de unief aan ons deur om ons op te halen.
We zijn dan even langs de unief gegaan en naar hier vertrokken. Ongelooflijk hoe mensen deze tocht bijna wekelijks doen en dan in overvolle bussen. 4 uur hebben wij erover gedaan. En dat in een vrij comfortabele camionette, waar we met twee languit hebben kunnen slapen. Op dit moment zit ik op mario zijn bureau, terwijl hij alles aan het controleren is. Even had ik het gevoel dat ik voor zijn voeten liep. Hij had dat gevoel ook, want ineens stelde hij voor of ik niet op het internet wou. Ik begrijp hem wel, hij wilde dat ik direct zijn bakkerij zou zien, maar ik was beter gewoon thuis gebleven, dat hij hier alles had kunnen regelen. De bakkerij geeft eenheel westers gevoel. Dat is wel heel vreemd. je weet dat de mensen amper wat dollars verdienen en ziet hier enorme grote bavarois. ik vraag mij af wie deze grote taarten koopt. zelfs bij ons zie je die zelden, zo groot. dat ga ik later wel ondervinden wie deze taarten koopt. oke dit was nu mijn verslag voor vandaag. Nog een goede vlaamse feestdag voor iedereen.

  • 11 Juli 2007 - 19:48

    Anneke En Wanneke :

    Ik ken er hier wel ene die op de vlaamse feestdag verjaard en zo'n stukje bavarois lust.

  • 12 Juli 2007 - 00:15

    Ana-Carmen:

    Ja, ik zal zo een grote taart kopen. Maar of die nog zal smaken binnen 7 weken? :-) En ik weet ondertussen dat die 14 dollar kosten. ik weet nog niet voor hoeveel personen, maar ik schat voor 10 of 12

  • 14 Juli 2007 - 16:11

    Godelieve En Hubert:

    Dit is voor Herman!!!!
    Een gelukkige verjaardag!!! Bij de volgende gelegenheid toasten we daarop,hé Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Riobamba

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Recente Reisverslagen:

16 September 2007

Rommelmarkt

06 September 2007

laatste bericht

28 Augustus 2007

Terug thuis

17 Augustus 2007

14-16 augustus

17 Augustus 2007

3-4 augustus
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 25608

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: