Volgend jaar terug weg. - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Volgend jaar terug weg. - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Volgend jaar terug weg.

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

29 November 2006 | België, Mechelen

Eerst een kleine aanpassing.
Blijkbaar is niet iedereen ervan op de hoogte dat Mario terug ginder is.
Hij is nu echter niet voor het project bezig, maar heeft werk gevonden als lesgever-chocolatier in de universiteit van Quito. Verder gaat hij ook les geven in Riobamba als bakker-chocolatier en een eigen bakkerij runnen. Deze bakkerij is echter nog altijd niet klaar. De machines zijn eindelijk deze week aangekomen. Dus nu zal het niet zo lang meer duren voor hij eindelijk naar ginder kan gaan.
En nu, het vervolg van mijn verhaal...

Tja, wat een moeder lijden kan.
Zoonlief zit zo ver weg.
Mijn vakantie is veel te lang om alleen hier te blijven, dus al geboekt om op 9 juli te vertrekken. 6 weken later kom ik pas terug. Wat ik daar ga doen weet ik niet.
Gewoon voor zoontjelief zorgen?
Koken, wassen, strijken?
en ja hoor, ook bij Hakunamatata aan de rivier, in het regenwoud kilo's boeken lezen.
Dat zal mij wel deugd doen.
Ook bij Rushitamo enkele dagen logeren. Dat zijn de indigenas die voor de juweeltjes zorgen die ik verkoop. De mensen die hen begeleiden hebben een ranch en daar zou ik dus ook enkele dagen kunnen verblijven. Verder??? och ja, we zien wel hé?
Daartegen wil ik mij wel een laptop aanschaffen en een macro lens, voor de rest???
Genieten.

  • 29 November 2006 - 16:47

    Yolanda:

    Hé, weeral iets denderend om naar uit te kijken!!
    Alvast een fantastische en relaxte reis!! En breng maar mooie juweeltjes mee...

  • 29 November 2006 - 18:59

    Fernand:

    Ik ben blij dat je zo'n mooie vooruitzichten hebt, en ik verheug me al op de boeiende verhalen die je tijdens en na de reis zal vertellen. Nog even geduld dus... ?

  • 30 November 2006 - 10:21

    José:

    ik wist ook niet dat Mario terug naar ginder was. Alvast veel plezier en begin tijdig te pakken !

  • 30 November 2006 - 15:26

    Robin :

    Dag ana-carmen
    zo'n tijd al niet meer gesproken en niet gezien maar toch houden we contact ik vind het erg leuk dat je mooie vooruitzichten heb ik hoop dat je snel nog een keer op msn kom en dat ik je toch nog eventjes kan spreken en ik hoor er toch zeker wel van hoe het daar was !!!! Groetjes Robin en de familie :D

  • 30 November 2006 - 18:05

    Kelly:

    wauw juf,hopelijk krijgt Mario dan veel succes met zijn bakkerij!:D:p

  • 01 December 2006 - 20:29

    Johan De Pauw:

    Mario terug in Ecuador...fantastisch, en nu werkzaam als chocolatier lesgever, maar dat neemt nog altijd niet weg dat ik in al die jaren nog geen stukje chocolade van zijn hand heb kunnen proeven, of zal ik dan zelf maar naar ginds vliegen

  • 07 Januari 2007 - 14:15

    Kelly:

    hey juffie hopelijk hebben we na de vakantie weer leuk thema!!:p xx-xx kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Mechelen

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Recente Reisverslagen:

16 September 2007

Rommelmarkt

06 September 2007

laatste bericht

28 Augustus 2007

Terug thuis

17 Augustus 2007

14-16 augustus

17 Augustus 2007

3-4 augustus
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 25605

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: