Fotoboek - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Fotoboek - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Fotoboek

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

08 Mei 2006 | België, Mechelen

Ja watte, ik ben bijna door mijn foto's door.
Het was een hele karwei. In totaal 5550 foto's genomen.
1/5 staat op het net. Maar het was een moeilijke beslissing.
Ik moet er nog enkelen opzetten, maar binnen enkele dagen haal ik de meeste foto's er terug af.
Nu krijg je een algemeen beeld van de vakantie, binnen enkele dagen laat ik alleen de kwalitatief goede foto's op het net, de rest haal ik eruit.
Zeker bij "paaseitjes rapen" heb ik alles er laten opstaan zodat de kindjes die dag terug kunnen herbeleven.
Geniet van de foto's en laat weten wat je ervan vond.
Mensen die graag foto's hebben om op hun msn te zetten, laat mij de nummers weten en ik stuur die jou wel op. (hé Shana...) ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Mechelen

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Recente Reisverslagen:

16 September 2007

Rommelmarkt

06 September 2007

laatste bericht

28 Augustus 2007

Terug thuis

17 Augustus 2007

14-16 augustus

17 Augustus 2007

3-4 augustus
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 25598

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: