Vertrek uit Johannesburg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Vertrek uit Johannesburg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Johannesburg

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

06 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanmorgen heel vroeg opgestaan omdat Herman zijn bloedrukpillen waarschijnlijk vergeten is, of ergens gestoken waar we ze niet vinden. Daarna een handbagage valies gaan kopen om al het artisanaat in te kunnen steken en na een tasje thee vertrokken. Spijtig genoeg hebben we een aflsag gemist en zaten we 20 minuten in de verkeerde richting te rijden.
Daardoor veel te laat in ins BB gekomen en konden we niets meer gaan bezoeken.
Ons BB is een juweeltje. www.gloryhill.co.za zalig om te vertoeven. Het noemt niet voor niets het panoramagebied.
Morgen gaan we zoveel mogelijk verkennen en overmorgen gaan we naar het Krugerpark en van daar naar Zwaziland, maar daarover, later meer.
Ik hou jullie op de hoogte.