De laatste dagen breken aan - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu De laatste dagen breken aan - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

De laatste dagen breken aan

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

26 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het lukt nu ineens wel om mijn verhaal te zetten.

Ondertussen is er heel veel gebeurd. Maar internet heeft ons een beetje in de steek gelaten. Wij hebben een rijke ervaring meegemaakt dat je eigenlijk niet onder woorden kan brengen. Zuid-Afrika is een enorm land. Letterlijk en figuurlijk. Je doet zoveel indrukken op op een dag dat je s avonds gewoon doodop bent. De laatste dagen zijn iets rustiger geweest maar we hebben dagen gehad van 400 en 500 km en de volgende dag terug de baan op. Dat is enorm vermoeiend, maar dankzij dat hebben we het enorme rijkdom gezien van het land, maar ook de keerzijde. Het ene moment zit je in de sjieke wijk en een second later in de krottenwijken. En ik kan je garanderen, elke stad, groot of klein heeft zijn wijken. Dat is moeilijk om te zien, maar is de realiteit. Na Smitfield zijn we ergens in een heel gezellig gastenhuis geweest, maar kan op dit moment niet op de naam komen. Daarna naar Knysna, een paradijs op aarde. Hebben daar gelogeerd in het Brenton Hill Guesthouse. Daar hebben we de tofste ervaring van heel de reis. Toen we daar aankwamen kregen we ineens de luxe suite want we waren de enigste gasten en dan konden we evengoed luxe gebruiken. Het waren nieuwe uitbaters en de vorigen hadden geen boekingen aangenomen dus deze mensen moesten van nul beginnen.
Het weer viel echter niet mee. Heel mistig