Auto in de garage - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Auto in de garage - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Auto in de garage

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

15 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Tja eindelijk eens even tijd, mogelijkheid en goesting (lees niet oververmoeid) om te schrijven. We hebben vorige nacht in Smithfield geslapen. Een heel pittoresk BB met heel vriendelijke mensen. Je komt eraan en hij had al een restaurant voor ons geboekt om s avonds te gaan eten. Veel mogelijkheden waren er echter niet. Smithfield is een heeeeel klein dorpje, maar gezellig.
Gisteren hebben we meer dan vijfhonderd kilometer gedaan. Dan kwamen we van het National Golden Gate Park. Een adembenemende natuur. Ongelooflijk. Daar hebben we twee nachten geslapen.
Daarvoor in Umlangha. Een nacht, maar een ongelooflijke rijkdom. We hebben daar een shoppingcenter gezien waar Wijnegem maar kan van dromen. Voor Umlangha kwamen we van Sint Lucia, ook een keer geslapen. Daar hebben we een boottocht gedaan en de krokodillen wakker gemaakt en de nijlpaarden gestoord. Daar nog eens voor hebben we drie nachten in het Hluhluwepark geslapen, een safari gedaan heel vroeg maar de lion sleep tonight. op dit ogenblik zitten we in een victoriaans hotel omdat onze auto nieuwe olie nodig had. De garage heeft ons een andere auto geleend, ons tot hier gebracht en terwijl mijnen biefstuk gebakken wordt zit ik hier in een vlug vlug tempo te schrijven.
oke nu nog proberen dat ik de tocht kan aanduiden op de kaart want straks is mijnen biefstuk daar.
Ach ja nog vergeten te vertellen dat zwaziland voor te snoepen was.
Tot de volgende keer.

  • 25 Augustus 2009 - 19:03

    Christ'l:

    Hey,

    Tof om jou ervaringen te volgen en een beetje me te genieten.

    Dikke knuffel,
    Christ'l.

  • 26 Augustus 2009 - 07:30

    José:

    Hey Ana-Carmen, blij dat het zo goed meevalt. Je hebt volgend jaar slechts 2 scholen. Zal zo aan Rudi vragen dewelke je tweede is en dit nog laten weten.

  • 26 Augustus 2009 - 18:22

    Act:

    Inderdaad het is hier heel leuk en een enorme ervaring, maar spijtig genoeg wekt internet heel slecht en kan ik mijn verslag dat ik gisteren geschreven heb niet posten en ook geen nieuw verslag. morgen gaan we nog een krottenwijk doen en dan vliegen we terug
    jose ik heb ondertusse mail gehad van mijn inspecteur en ja ik heb nog dezelfde twee scholen, zalig groetjes aan iedereen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Avontuur in Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Terug thuis

26 Augustus 2009

Kaapstad

26 Augustus 2009

De laatste dagen breken aan

15 Augustus 2009

Auto in de garage

06 Augustus 2009

Lekker gegeten
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 25614

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: