Stilaan komt het dichterbij - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Stilaan komt het dichterbij - Reisverslag uit Mechelen, België van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Stilaan komt het dichterbij

Door: Ana-Carmen

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

26 Juli 2009 | België, Mechelen

Al enkele maanden zijn we met de voorbereidingen bezig. Dankzij Lekkerbly is alles tip top in orde.
Hannah heeft ons al verwittigd dat het ginder heel koud is nu, maar niet zo koud zoals tijdens de kerstvakantie hier bij ons. Voor één ding is het goed. Dan zullen er zeker geen wespen zijn, want sinds vorige week weet ik dat ik héééél allergisch reageer op wespen. Maandag ga ik een epipen halen in Breda, want blijkbaar zit de leverancier van Vlaanderen zonder. Dan maken we maar een uitstap van. Interesse om mee te gaan? Laat iets weten, ik heb nog drie plaatsen in de auto.
Ik hou jullie op de hoogte zeker weten.

  • 26 Juli 2009 - 16:13

    Hubert:

    Hé, je gaat ver weg!!!
    Goede reis vanwege Godelieve en Hubert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Mechelen

Avontuur in Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Terug thuis

26 Augustus 2009

Kaapstad

26 Augustus 2009

De laatste dagen breken aan

15 Augustus 2009

Auto in de garage

06 Augustus 2009

Lekker gegeten
Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 25628

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: