Wat de zon allemaal niet kan !!! - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Wat de zon allemaal niet kan !!! - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Wat de zon allemaal niet kan !!!

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

12 Februari 2013 | Spanje, Costa Calma

Tja, het is nog geen elf uur en ik heb hier al de halve wereld verzet.
De dag zoals vandaag was ik gewoon vergeten.
Opgestaan met een hele klare kijk.
Zonder klachten, zonder zever.
Gaan ontbijten, de foto's wat bewerkt en strak wat staan dansen en springen in het water met de Italiaanse donna's.
Het is ongelooflijk dat je in het putje van de winter ligt te zonnen, genieten van de rust, de fonteintjes, de vogeltjes, de palmbomen.
Het is weer een dag om naar uit te kijken.
Het is nog frisjes om nu in het water te duiken, maar straks lut dat wel zonder problemen.
Gisteren een toffe zonnebril gekocht.
Het is dom om nu bij de Hindoes te kopen, daar moet je je korting afpingelen, in de gewone winkels kom je binnen en weet je direct wat de vaste prijs is en wat het jou gaat kosten.
Dus gisteren uiteindelijk een echte brillenwinkel gezien, Herman zijn bril laten rechttrekken zonder brokken, en ik ben buitengegaan met een bril van Paco Rabanne, gemaakt in Spanje, dus zeker niet door kindjes en een korting van 50 euro. Niet slecht hé? Een bril van 70 euro voor nog geen 20 gekocht.
Het is echt een heel mooi brilletje.
Deze namiddag eens naar het grote winkelcentrum in Jandia gaan.
Zien dat we daar iets kunnen kopen ;-)
Ik ga nu proberen om de foto's erop te zetten, heb ze verkleind, dus nu moet het wel lukken.