Zalig gewoon - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Zalig gewoon - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Zalig gewoon

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

11 Februari 2013 | Spanje, Costa Calma

Gisteren zondag was het eindelijk heel warm. We hebben gisteren nog eens een beetje toerist gespeeld. Insmeren, zonnen, omdraaien en nog eens zonnen. Het was gewoon zalig. Heel warm en bijna geen wind. Regelmatig mijn pareo op Herman zijn voeten gelegd, hij mocht zeker niet verbranden. En ja hoor, Herman is helemaal niet verbrand. Maar wie is in slaap gevallen zonder zich in te smeren? Tja bibi natuurlijk. Maar mijn velleke is een Spaans velleke en dat kan wel tegen een beetje zon. Vandaag hebben we een "rustdag" ingelast. ;-)
Zo wat van alles gedaan en eigenlijk niets ;-)
We hebben twee uitstappen geregeld. We weten dat het goedkoper is om een wagen te huren en alles zelf te doen, maar het is ook voor Herman vakantie, dus woensdag gaan we naar de vroegere hoofdstad Betancuria en vrijdag gaan we met een 4X4 naar het zuiden.
Vanavond iets leuks meegemaakt. Het personeel is hier uitzonderlijk vriendelijk. Ik was met enkele koks aan het praten waarvan er één de baas was, ik zei om te lachen dat ik nog een fles Cava tegoed had, en je gelooft het of niet. Bij ons is zoiets onvoorstelbaar, hier dus niet.
Dienen baas ging akkoord is naar de verantwoordelijke van de zaal gegaan en ja, we kregen glazen, ik moest zelfs mijn bonneke niet gaan halen, morgen mag ik met mijn tegoed bon een nieuwe fles gaan halen en drinken we terug. We hebben gelachen dat het klettert, dit mis ik wel in België, die spontaniteit. Het is hier gewoon zalig.
Dus morgen drinken we nog eens een flesje Cava. :-)
Ik zou eens werk van mijn foto's moeten maken, want er zitten er wel mooie bij, ook al zeg ik dat zelf ;-)
tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Costa Calma

Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 25562

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: