Dinsdag 5 februari 2013 - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 februari 2013 - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Ana-Carmen Terrones - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 februari 2013

Blijf op de hoogte en volg Ana-Carmen

05 Februari 2013 | Spanje, Costa Calma

8.15 zelfde stramien, deur open, genieten van vogeltjes, en nog eens vogeltjes de zee, de fonteinen de rust.
In de voormiddag meegedaan met de sjoelbak. Oorspronkelijk was ik naar de bar gegaan om de vogeltjes en eekhoorntjes te fotograferen, maar dat lukte niet. Nergens iets te bespeuren. Dan maar met de Duitsers spelletjes gespeeld. Herman kwam achter mij en schrok zich een bult, hij zag mijn fototoestel maar mij niet. Ik had hem echter wel gezien. Oef....
Daarna met de Italianen aquagym gedaan met een tiental madonnas, maar ze zagen er minder jong uit. -)
Wat gerust war rondgelopen.
Het is vreemd dat de dag zo vlug voorbij is.
Tegen de vroege avond werd ik mij er wel van bewust dat mijn batterijen van het oplaadbaar model zijn.
Het lukt niet altijd om even fit te blijven.
Ik probeer zo veel mogelijk te bewegen, trap ipv lift en zo, maar soms moet ik onderweg naar boven toch wel naar adem happen.
We kunnen ons niet voorstellen wat het zou gegevens hebben als wij maar voor één week zouden gekomen zijn. Onvoorspelbaar.
Drie weken... een zaligheid, maar ook een must voor ons.
We zaten gewoon te ver. Te lang gewacht voor ik heb willen luisteren naar mensen.
En nu.... profiteren we ervan.
Vanmiddag heel veel mooie vogels gefotografeerd.
Straks eens opzoeken welke het juist waren.
Ik zal één van de komende dagen foto's posten. Er zitten al juweeltjes tussen. Echt waar.
We gaan nu stilaan eten.
Groetjes en tot....

  • 06 Februari 2013 - 21:40

    Fernand:

    Ana-Carmen & Herman,
    Wij zijn van deze avond terug in het koude land. Ons weer op Lanzarote stemde redelijk overeen met je relaas. Maar niettegenstaande het maar een week was, zijn onze batterijen lekker opgeladen. Wij hebben heel veel gewandeld en ik heb zelf met een mountainbike een vulkaan beklommen. Niet voor herhaling vatbaar...maar ik heb het overleefd.
    Geniet er maar van, je was er echt aan toe. Tot later en stel het verder wel !
    Fernand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Costa Calma

Ana-Carmen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 25568

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 20 Februari 2013

De zon tegemoet.

03 Augustus 2009 - 28 Augustus 2009

Avontuur in Zuid-Afrika

09 Juli 2007 - 26 Augustus 2007

Zeven weken met mijn zoon op vakantie

Landen bezocht: